Hunger Games

Deep in the meadow, hidden far away
A cloak of leaves, a moonbeam ray
Forget your woes and let your troubles lay
And when it's morning again, they'll wash away
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you.

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Tic tack tic tack


Τικ, τακ, τικ, τακ. Μετρώ και κάθε λεπτό που περνά. Προσπαθώ να σταματήσω τα λεπτά. Να τα πιάσω και να παγώσω το χρόνο. Πάντα φεύγουν. Όχι, σταματήστε. Πάντα όμως φεύγουν και ο χρόνος κυλά.
Αυτό είναι που μου λείπει. Ο χρόνος. Έχω μάθει να υπολογίζω τα πάντα με βάση το κάθε λεπτό. 5 λεπτά καθυστέρηση ίσως να σημαίνουν πως δε θα προλάβω τη μετάφραση λατινικά. Και ο χρόνος συνεχίζει να με δηλητηριάζει.
Έδωσα μία πολύ σημαντική μάχη προχθές και χθες. Ω, ναι. Προσπάθησα να διαβάσω για όλα τα μαθήματα που έχω, τα οποία σε σύνολο είναι 7 και μου χαρίζουν 18 υπέροχες απρογραμμάτιστες ώρες φροντιστηρίου, και να βγάλω επανάληψη ένα κεφάλαιο ιστορίας που έχω να δω 2 μήνες. Θεωρητική δεν είμαι όμως; Ε, λοιπόν εγώ δεν το έχω με την παπαγαλία, δεν το έχω απλά. Και χθες δεν κοιμήθηκα. Για να βγάλω την ιστορία. Για να γράψω ένα πρόχειρο. Το οποίο είχε πηγή με ερωτήματα που δεν οδηγούσαν σε κάποιο κομμάτι του κεφαλαίου. Δεν είπα να μας δίνουν απλόχερα, όμως στις Πανελλήνιες, τα ερωτήματα των πηγών είναι τόσο ευδιάκριτα που το μυαλό σου πάει στη λύση. Και η λύση είναι στο μυαλό μου, βλέπω τις σελίδες, ξέρω το κατεβατό, γιατί το πάλεψα για να το μάθω και δεν έκανα καλοκαίρι για να το μάθω. Και έρχεται αυτή, μια φιλόλογος της πενταροδεκάρας να βάζει ερώτημα που να μην ξέρεις τι να γράψεις και που η πηγή του να μην επαρκεί.
Γιατί εγώ με μία επανάληψη, θα έγραφα στα θέματα του ’11 Ιστορία. Γράφω στο φροντιστήριο. Στερούμαι ώρες και ψυχική ηρεμία. Για να γράψω. Για να περάσω. Για να φύγω.
Και τώρα αυτή με έκανε να αμφισβητώ τον εαυτό μου, επειδή δεν ξέρει να βάλει θέματα της προκοπής. Δεν έγραψα στην πηγή. Έχω 10 με το ζόρι στην Ιστορία Κατεύθυνσης, στο δεύτερο κεφάλαιο, στο οποίο έχω γράψει 19 στο φροντιστήριο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η κόρη της που τυχαίνει να είναι συμμαθήτριά μου μου φώναξε όταν διαμαρτυρήθηκα σε γνωστή μου πως δεν έχω χρόνο για ξεκούραση. Και όταν εν τέλει της απάντησα πως εγώ θα έπρεπε να φωνάζω γιατί η ίδια της η μάνα μου είπε αυτή την ατάκα στην τάξη[«Το μόνο πρόβλημα είναι στο κεφάλι σου, αγάπη μου»], απάντησε πως η μάνα της είχε δίκιο, αφού είμαι σπαστικιά.
Ωραία. Πάρτα Μαρία. Ένα ωραιότατο 15 στην ιστορία κατεύθυνσης επειδή η καθηγήτρια είναι κολλημένη.
Δεν ξέρω αν ξαναέχω βάλει τόσο τα κλάματα. Η πίεση; Το άγχος; Οι πανελλήνιες; Η σχολή που τόσο θέλω να πιάσω και δε θα φτάσω ποτέ αν πάρω 15; Όλα μαζί; Ξέσπασα.
Γιατί αν πάρω 15 και γράψω 18 αντίο αγγλική φιλολογία. Και όχι μόνο αυτό. Θα πάνε τζάμπα τόσοι κόποι. Τόσες θυσίες 6 χρόνια τώρα. Τόσο μάθημα. Θα απογοητεύσω και την κυρία Ντίνα. Ή μάλλον όχι, την απογοήτευσα ήδη. Με την πηγή που δεν μπορούσα να κάνω σήμερα.
Τα δάκρυα πάλι ύπουλα μαζεύτηκαν και απειλούν να κάνουν την εμφάνισή τους. Με απειλούν. Θέλω μόνο μία αγκαλιά, ένα ζεστό πάπλωμα να κουλουριαστώ, να τα αφήσω να χυθούν και μετά μία ζεστή κούπα σοκολάτα. Αλλά και πάλι, έχω να μάθω μετάφραση το κείμενο 43 στα λατινικά, να κάνω επανάληψη ΑΟΘ και ασκήσεις μαθηματικά. Και ο χρόνος συνεχίζει να κυλά…
Τικ, τακ, τικ, τακ, τικ, τακ…


[27]


Slower, slower
We don't have time for that
All I want is to find an easier way
To get out of our little heads

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχχ γλυκό μου.. πας και μπλέκεις κάθε φορά με όλους τους παλαβούς!! Δεν φταις εσύ που δεν έβγαλες την πηγή!! Ελπίζω να το ξέρεις αυτό. Κράτα το 19 και όχι το 15.

Όσο για την κυρία πανέξυπνη ( κατά μάνα κατά κόρη ,σωστά? Δεν είναι τυχαίο :P) μάλλον εκείνη έχει μεγαλύτερο πρόβλημα! Οπότε σκέψου ότι εσύ θα τα καταφέρεις και θα περάσεις! Γιατί είσαι καλή και ο βαθμός αυτός δεν σε αντιπροσωπεύει! Όταν εσύ λοιπόν θα χτίζεις το μέλλον σου με τους δικούς σου κανόνες εκείνη θα είναι υποχρεωμένη να συμβιβαστεί με ότι έχει!

Δεν πρέπει να αφήνεις τέτοιου είδους όντα να σε επηρεάζουν! Κοίτα μπροστά. Τον στόχο σου! Αυτό μονο πρέπει να σε ενδιαφέρει. Όσο για τον χρόνο... και εγώ τα έχω χάσει λίγο. Για να μην πω ότι σχεδόν κάθε μέρα , μα κάθε μερα , στο τέλος θα ξεσπάσω. Έχω συνηθίσει πια το κλάμα σαν νανούρισμα. Μια μικρή αφορμή χρειάζομαι κ όλη η αυτοσυγκράτηση καταρρέει.( φαντάσου δηλαδή να φτάσω εκεί που είσαι!) Δεν πρέπει όμως να είμαι έτσι και το ξέρω. Απλά δεν πρέπει! Και το ίδιο ισχύει και για σένα!

Σου στέλνω μεγάλη αγκαλιά κατανόησης με πολύ αγάπη <3 Μη μου στενοχωριέσαι , ντάξ? :)

Rohanne είπε...

Πραγματικά πας και μπλέκεις με τους παλαβούς. Δεν έφταιγες εσύ που δεν έβγαλες την πηγή, αλλά αυτή που σας έβαλε κάτι εκτός ύλης, κάτι που δεν είχατε στην ουσία διαβάσει. Στις Πανελλήνιες δεν θα μπει τίποτα εκτός ύλης και οι μαλακισμένοι καθηγητές δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γι' αυτό.
Είμαι σίγουρη ότι θα πας τέλεια, θα γράψεις 19άρια και 20άρια, και τέτοια εποχή του χρόνου θα γελάς στα μούτρα όσων προσπάθησαν να σε κρατήσουν πίσω. Γιατί απλά ΜΠΟΡΕΙΣ να το κάνεις.
Κι επίσης είμαι σίγουρη πως η καθηγήτριά σου στο φροντιστήριο δεν έχει απογοητευτεί από σένα στο ελάχιστο. Αν σε ξέρει, θα ξέρει ότι δεν έφταιγες εσύ που δεν έγραψες.
Μην στενοχωριέσαι πια <3

Creepy Dreamer είπε...

Sleepless, πραγματικά οι μόνοι που αξίζουν είναι οι δύο καθηγητές που μας κάνουν Λατινικά και Κείμενα Κατ. Οι μόνοι σε αυτό το σχολείο.
Κοίτα, ξέρω πως θα γράψω πάνω από 17 ιστορία. Στα θέματα του '11, μετά την επανάληψη θα γράψω πάνω από 17-18. Απλά δεν ήθελα να γράψω σε αυτή άσχημα.
Βασικά, οι 2 συγκεκριμένες θα θελα πολύ να υποφέρουν, έτσι να το χαρώ 3:) Αλλά δεν έχει σημασία κιόλας, να περάσω εγώ έχει σημασία :Ρ
Ρε συ, απλά ώρες-ώρες νιώθεις ότι δε σου φτάνει ο χρόνος. Το σημερινό ήταν απλά ένα ξέσπασμα που το κρατούσα καιρό μέσα μου, γιατί αγχώνομαι για όλα. Να φανταστείς η κολλητή μου τα παιξε-δεν με έχει ξαναδει να κλαίω έτσι:Ρ
Εσύ: μην αγχώνεσαι. Duh. Το έκανα πέρσι. Δεν θα σε οφελήσει. Διάβασε Λατινικά και Αρχαία Άγμωστο-Γραμματική. Τίποτα άλλο ;)
[Ποιο κείμενο έπεσε στα κείμενα γπ; :Ρ]

E-hug :hugs sleepless: Φιλια ^_^
Θενκς φορ δι κόμμεντ ;)

Creepy Dreamer είπε...

Virgilia, δεν νομίζω να ήταν εκτός ύλης, απλά ήταν ερώτημα στο οποίο δεν ήξερες ποιο κομμάτι της ύλης να αντιστοιχίσεις...:/
Σε ευχαριστώ για την τόση εμπιστοσύνη *_* Είσαι τόσο καλή *συγκίνηση*
Μακάρι να μην απογοητευτεί :/
Φιλάκια :*

Ανώνυμος είπε...

Και στο δικό μου λίγοι είναι αυτοί που αξίζουν. Αλλά δεν πειράζει. Αυτοί κάνουν την διαφορά. Κατάλαβα.. ήθελες απλά να μην της δίνεις δικαιώματα. Χαχα έννοια σου και όλοι θα μπουν στη θέση τους μια μέρα. ( karma's a bitch. :P) Ελπίζω τώρα που τα έβγαλες από μέσα σου να νιώθεις λίγο καλύτερα. :)

Χαχα είπε η Κυριά Creepy που έκανε τα ίδια!! :P Τραγική ειρωνία? :P Θα προσπαθήσω πάντως.

Λοιπόν τελικά το έβγαλε εκείνο του Βιζυηνού που είπες πριν γράψουμε. ( ήταν στις καλές του) οπότε έπεσε η Φώκια. Ευτυχώς γιατί μου άρεσε και πήγα καλά :) αν εξαιρέσεις μια βλακεία (!!!) που έγραψα.

Τίποτα καλό μου :*

Creepy Dreamer είπε...

Sleepless, νιώθω ναι :]
η μαντμαζέλ Κρίπι Ντρίμερ είναι κοντρολ φρικ, μην την έχεις ως πρότυπο :Ρ
Νταμν ιτ -.- Μόνο στα δικά μου θέματα πέφτω εντός :Ρ Πάντως η Φώκια αναφέρεται κάπου στον παπαδιαμάντη στο 'όνειρο στο κύμα' :Ρ

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα καλό παράδειγμα είσαι ;)

Δεν πειράζει! Μάλλον πρέπει να τα έχεις δουλέψεις για να το βρεις. Λογικό. :P

Η φώκια είναι υπερφανταστικό κείμενο! <3 Η φονισσα πάντως δεν μου άρεσε τοσο πολύ. Απογοητεύτηκα με το τέλος , βασικά. :P

Gute Nacht! <3 :*

CineFre@k είπε...

Άλλη μια απόδειξη πως ένα τεράστιο ποσοστό καθηγητών στα δημόσια σχολεία είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.

Δυστυχώς, ο προφορικός συνυπολογίζεται με τον γραπτό για να βγει ο βαθμός πρόσβασης, οπότε αν νομίζεις πως κινδυνεύεις να πάθεις ζημιά, κάνε ό,τι μπορείς για να μην το αφήσεις να συμβεί.

Κουράγιο! Είμαστε ήδη στη μέση!

Ανώνυμος είπε...

πως σε καταλαβαίνω. Κουράγιο όμως..
σκέψου πως θ φύγεις...μακρία!
Τι βλακες που είναι...πως μου την δίνουν οι κολλημένοι καθηγητές! Ασε, τα ίδια περνάω και εγώ με τον φυσικό. Μου έρχεται να τον δείρω:/

Arabella είπε...

Ειλικρινά στεναχωριέσαι για αυτήν την ηλίθια; Εγώ σου λέω πως τώρα που έδωσα εγώ πανελλήνιες και ήμουν υπεραγχωμένη για την ιστορία, οι απαντήσεις στις πηγές βρίσκονταν σχεδόν φάτσα κάρτα μέσα στην πηγή, που αναρωτιόμουν ποιό το νόημα όλου αυτού! Θα δεις και μόνη πως στο τέλος θα τα πας τέλεια γιατί διαβάζεις, αρκεί να μην αφήσεις τέτοια άτομα να σου ρίχνουν την ψυχολογία! :)

Creepy Dreamer είπε...

CineFre@k έγραψα 18 τελικα! :) Το 2ο μεγαλύτερο βαθμό στο τμήμα Β)

Creepy Dreamer είπε...

Teardrops, και εγω θελω να δειρω καμποσους αλλα κρατιεμαι ακομη :Ρ
Ναι 4 μήνες και τέλος, πάω διακοπές Κέκυρα! <3

Creepy Dreamer είπε...

Amaranth είδα τα θέματα που έπεσαν πέρσι και έλεγα είναι από 'κει μέχρι εκεί στο βιβλίο οι ιστορικές γνώσεις :Ρ Φάνηκαν πολύ βατά! :) Μακάρι να τα παω καλά :S

Dreams come true είπε...

Γεια σου!Διαβαζα το κειμενο που εφραψες και απλα εμεινα!Το ιδιο περιπου συμβαινει και σε εμενα ομως με την καθηγητρια των αρχαιων(βεβαια εκεινη εχει γιο,εναν ηλιθιο γιιο) μην σε νιαζει τ λεει εσυ να κοιτας τα διαβασματα σου αυτο ακριβως κανω και εγω....ετσι και αλλιως δεν θα βαλει αυτη τα θεματα στο τελος ;) και οταν θα εχεις γραψει εναν πολυ μεγαλο βαθμο στην ιστορια θα τις τον τριψεις στα μουτρα και θα γελας! ;D Μην απελπιζεσαι για ανθρωπους σαν και αυτους...Καλη επιτυχια στις εξετασεις! :D