Hunger Games

Deep in the meadow, hidden far away
A cloak of leaves, a moonbeam ray
Forget your woes and let your troubles lay
And when it's morning again, they'll wash away
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Η κατινιά στο μεγαλείο της


Καλησπέρα.
Νιώθω πως αυτή την ανάρτηση την κάνω για λάθος λόγους. Απλά θέλω κάπου να ξεσπάσω και κάπου να εκτονωθώ καθότι από τα νεύρα μου έσπασα το μολύβι μου, οπότε εν τη συγκεκριμένη κατάσταση δεν δύναται να ξεφύγω στα φύλλα, τις μπογιές και τον κόσμο που έχω στο κεφάλι μου.
Η φίλτατη και πάντοτε αγαπημένη Virgilia έκανε μία ανάρτηση. Ορίστε το λινκ: http://the-dunwich-horror.blogspot.gr/2013/01/im-never-going-to-be-artist.html
Και ιδού, ένα σχόλιο που έγινε για εμένα:
Ξέρεις μαλάκα ποιος δεν έχει ταλέντο; Η Λάβγκουντ που δεν ξέρει τι της γίνεται, ποιο είναι το πρόβλημά της και, είναι και μέτρια στο κεφάλι.
Από την  Creep με όλη τη χολή που θα μπορούσε να βγάλει ποτέ άνθρωπος.
Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, απλά παλιά η Creep ήταν και καλά η καλύτερή μου φίλη και τώρα θέλει να με υποβιβάσει στα πάντα: οικογενειακές, φιλικές και ερωτικές σχέσεις, χαρακτήρα, ασχολίες και σχολή.
Και λοιπόν, τα καταφέρνει!
Ναι, ξέρω τι είμαι. Είμαι η Μαρία. Είμαι 18 χρονών. Το μόνο αξιόλογο που κατάφερα στη ζωή μου ποτέ είναι να περάσω στην Αγγλική Φιλολογία Θεσσαλονίκης.
Δεν ζωγραφίζω ούτε γράφω καλά. Δεν θέλω άλλους να μου το λένε. Ματάκια μου έδωσε ο Θεός να κρίνω μόνη μου.
Έλεος.
Δεν ανέχομαι να με κρίνει ο όποιος και όποιος έτσι. Να με βεβηλώνει και να με υποβιβάζει επανειλημμένα σε δημόσιους χώρους(facebook, forum, τώρα ΚΑΙ μπλόγκερ). Δεν είμαι πορνοστάρ, δεν είμαι τρομοκράτης. Δεν έκανα κακό σε κανένα, δε σκότωσα κανένα, δεν ΑΞΙΖΩ τέτοια συμπεριφορά και δεν ξέρω αν θα την ξαναδεχτώ.
Τη γνώμη μας μπορούμε να την κρατάμε για τον εαυτό μας, δε χρειάζεται να τη βγάζουμε έξω με όση χολή έχουμε μέσα μας.
Ξέρω ότι κάθομαι και στενοχωριέμαι για μαλακίες. Δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα του συγκεκριμένου ατόμου. Ίσως να έγκειται σε κάποια ενδότερα μέρη του εγκεφάλου. Πολύ που χέστηκα! Το θέμα είναι ότι μου γαμάει την ψυχολογία αυτό το πράγμα. Άντεξα bullying στο νηπιαγωγείο, στο δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο, ΦΤΑΝΕΙ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ.
Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Δεν μπορεί ο καθένας να κοιτά τα μπούτια του, σχολιάζει τα δικά μου.
Συγνώμη για την ανάρτηση, απλά αγανάκτησα.

11 σχόλια:

Fleur είπε...

Βασικά συμφωνώ μαζί σου.
Στην πραγματικότητα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μας κρίνει,μονάχα άμα το ζητήσουμε εμείς από αυτόν.
Δεν ξέρω τι στο καλό έχει συμβεί μεταξύ μας,αλλά σίγουρα δεν είναι σωστό να σε προσβάλει χωρίς να της έχεις δώσει εσύ δικαίωμα.
Είναι απλά μια δική μου άποψη,που χωρίς να ξέρω τι έχει γίνει,και βλέποντας τα πράγματα τελειώς αντικειμενικά καθώς μιλάω και με τις δυο σας.
Αυτά :)
Να μην χαλιέσαι για κανένα,εγω αυτό ξέρω.:)
Φιλάκιαααα :*

Creepy Dreamer είπε...

Flerάκι μου, γενικότερα ο μόνος μας κριτής είναι ο εαυτός μας, δε χρειαζόμαστε άλλον.
Χαίρομαι που σκέφτεσαι έτσι και με βρίσκεις σύμφωνη :)
Φιλάκια πουλάκι μου:**

Poisonous είπε...

Creepy Dreamer,
καιρό έχω να περάσω από εδώ, ελπίζω να τα πάς καλά. Και εγώ συμφωνώ ότι δεν πρέπει να μας κρίνουν αλλά είναι αναπόφευκτο πιστεύω. όλοι κρίνουν τους πάντες. Το θέμα είναι να μην δίνεις σημασία γιατί αυτό θέλουν να πετύχουν και νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να μην ασχολιόσουν καθόλου με αυτό το θέμα. Ήμουν στο φόρουμ παλιότερα και καταλαβαίνω περίπου τι γίνεται.
Τέλος πάντων, καλή συνέχεια και δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι για τίποτα.
ΥΓ: Σχεδιάζεις πολύ καλά απ'όσο θυμάμαι. ;) Μην υποτιμάς τον εαυτό σου.

Καλή σου μέρα!

Sinner είπε...

Το κόλπο είναι να μη δίνεις σημασία σε τέτοιες συμπεριφορές. Πάτα ένα ριπόρτ και καθάρισες. Δηαδλή άμα κάτσω να ασχοληθώ με κάθε ένα άτομο που δεν με χωνεύει από την πόλη μου ή από άλλες πόλεις, δεν θα έχω καθόλου χρόνο να ασχοληθώ με τον εαυτό μου.
Βγάλε την μετριότητα που άλλοι σου έχουν εμφυσήσει τόσο περίτεχνα και τόσο μακροπρόθεσμα από το κεφάλι σου, δεν έχει καμία θέση εκεί, μια χαρά είσαι.

Creepy Dreamer είπε...

Poisonous,
Άλλο κριτική με νόημα όμως, και άλλο βγάζω ασυναίσθητα τη χολή μου. Ναι ξέρω πως δεν πρέπει να ασχολούμαι πλέον. Έχει καταντήσει γελοίο το όλο θέμα.
Ευχαριστώ και πολύ για τα καλά σου λόγια :)
Τα λέμε!

Creepy Dreamer είπε...

Sinner,
τι ακριβώς να κάνεις ριπόρτ, ειδικά δε στο φόρουμ, μιλώντας για το συγκεκριμένο άτομο..?
Σε αυτό πάντως έχεις δίκιο.:Ρ
Θενκς πολύ:)

Ryuuzaki είπε...

Μαράκι έχουμε ήδη μιλήσει για αυτό. Σου έχω πει πολλές φορές ότι θεωρώ ότι έχεις ταλέντο στο να γράφεις(καλά στη ζωγραφική φαίνεσαι επαγγελματίας στα μάτια μου αλλά είμαι εντελώς άσχετος οπότε δεν μπορώ να εστιάσω σε αυτό :Ρ). Και αν δεν μπορείς να πειστείς, ελπίζω να σημαίνει κάτι το γεγονός ότι αυτά που γράφεις αγγίζουν τουλάχιστον εμένα. Και είμαι σίγουρος αρκετούς ακόμα. Πάντα έτσι είναι στο κάτω κάτω... Γι'αυτό σταμάτα να χαλιέσαι για ένα ποταπό ον.
Be brave, be strong ;)

Creepy Dreamer είπε...

Αααα, αυτό το σχόλιο έχει ανταμοιβή τιτανοτεράστια αγκαλιά <3

CineFre@k είπε...

Αχ, Μαρία! Και μόνο που έκατσες να ασχοληθείς... της μετέδωσες ενέργεια χωρίς λόγο :-)

Μην ασχολείσαι με τέτοια ατομάκια! Και είμαι σίγουρος πως έχεις καταφέρει πολλά περισσότερα πράγματα από αυτά που λες, απλά είτε δε τους δίνεις αρκετή σημασία, επειδή δε σου αρέσει το bragging, είτε δε τα έχεις συνειδητοποιήσει, γιατί σου φαίνονται εντελώς φυσικά.

Take care και να θυμάσαι ότι, επειδή κάποιος εκφράζει μια άποψη Χ, δε σημαίνει πως η άποψη Χ ισχύει.
Γι'αυτό ρίξε και συ Χ.

Τα λέμε!

CineFre@k είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο.Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!Μη δινεις σημασια και προχωρα πιο κατω.Κανενας δεν μπορει να μας κρινει αν δεν ειναι ικανος να κρινει πρωτα τον εαυτο του.