Hunger Games

Deep in the meadow, hidden far away
A cloak of leaves, a moonbeam ray
Forget your woes and let your troubles lay
And when it's morning again, they'll wash away
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you.

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Stolen Dreams.

Τους βαρέθηκα, τους μισώ, τους απεχθάνομαι. Μας έχουν διαλύσει. Δεν προσφέρουν παιδεία, έχουν ένα τίποτα από κράτος και πολιτισμό και απλά τώρα μας καταδικάζουν.
Πώς να εκπληρώσω τα όνειρά μου όταν δε μπορώ να πληρώσω για αυτά; Τα φροντιστήρια κοστίζουν παραπάνω από ένα μέσο μηνιαίο...Αλλά δε σε ενδιαφέρει εσένα κυρία Διαμανατοπούλου, ε; Το παιδί σου λαμβάνει δωρεάν παιδεία παντού και έχεις χεστεί στο χρήμα. Μπορείς να το προσφέρεις ένα μέλλον.
Εγώ τι όνειρα να κλέψω, σε τι μέλλον να πιστέψω...;

Τα βαρέθηκα όλα αυτά.


Σκέφτομαι να κλείσω το μπλογκ. Ή να σταματήσω να κάνω αναρτήσεις. No one reads it anyway...




18 σχόλια:

Creep είπε...

ΠΟΤΕ, σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση μην σκεφτείς καν να κλείσεις το μπλογκ σου.

Και μπάη δε γουέη, είσαι απίστευτη. Μου αρέσει που προσπαθείς να μου φτιάξεις και το κέφι ενώ είσαι έτσι τώρα.

Creepy Dreamer είπε...

Οκ, οκ, ό,τι πεις xD

Ε, σου πα και στο φμπ. Γι'αυτό είναι οι φίλοι.

CineFre@k είπε...

Ρε μην σε νοιάζουν οι αναγνώστες! Γράφε γιατί γουστάρεις :) Για να βγάζεις από μέσα σου ό,τι δεν μπορείς να ξεστομίσεις! Και μου αρέσουν αυτά που γράφεις!

Όσον αφορά στο θέμα του ποστ, με βρίσκεις σύμφωνο. Η λύση;

«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

Creepy Dreamer είπε...

CineFre@ak θα δείξει, αναλόγως και το διάβασμα τώρα πια... :/

Χαίρομαι που σου αρέσουν πάντως C:

Χμ, ίσως αυτή θα ήταν μία ωραία λύση, αλλά μπορούμε να ζήσουμε και να είμαστε πραγματικά ελεύθεροι χωρίς όνειρα και ελπίδες;

rainmaker's phantom είπε...

Βασικά νομίζω ότι είναι καλό να γράφεις για εσένα και όχι για αυτούς που διαβάζουν, γτ τότε δε γράφεις πραγματικά.
Ωστόσο θα είναι κρίμα να κλείσει ενα τόσο όμορφο ιστολόγιο..
Καλό βράδυ!

CineFre@k είπε...

Kοίτα Γ' Λυκείου είμαι. Αν κλείσω το μπλογκ μου θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα.

Ένα μέρος, όπου ξεσπάς είναι πάντα θεμιτό να υπάρχει.

Rohanne είπε...

Πλάκα μου κάνεις? Κανείς δεν διαβάζει ΕΣΕΝΑ? Εγώ τι να πω δηλαδή? :Ρ
Μην τολμήσεις και κλείσεις το μπλογκ :|
Όσο για τα υπόλοιπα... όπως είπε κι ένας σοφός, we won't play the game with their rules. We'll fuck them. We're better than them.
Μάκια <3

Ανώνυμος είπε...

Αχχ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ μη το κλείσεις!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ! ΜΗ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΜΗ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΜΗ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΠΛΙΙΙΙΙΙΖ!!!!!! Μου αρέσουν πολύ όσα γράφεις. Μερικές φορές με εμπνέουν σκέφτομαι διάφορα με κάνουν να αναθεωρήσω πολλά ή και να καταλήξω σε συμπεράσματα. Αλήθεια μη το κλείσεις γιατί μετά θα νιώθω ότι δεν μπορώ να σε βοηθήσω!! Το ξέρω ακούγεται χαζό αλλά μερικές φορές όταν κάνεις απαισιόδοξες σκέψεις ή έχεις μια κακή μέρα θέλω να μπορώ έστω με ένα απρόσωπο σχόλιο να σε βοηθήσω έστω και λίγο. ΜΗ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ!! Άλλωστε όπως είπε ο CineFre@k γράφεις για ξεσπάς και πίστεψε με αυτό βοηθάει.

Και όσο για αυτά που είπες για την παιδεία μας ( που λέει ο λόγος) ΣΥΜΦΩΝΩ 10000000%! Η Άννουλα είναι στο τοπ 3 των ανθρώπων που μισώ και απεχθάνομαι. ( δεν έχω βρει τους άλλους 2 :P) Είναι άχρηστη , αδιάφορη , ανίδεη , ψεύτρα , συμφεροντολόγος , υποχθόνια , εγωίστρια , δεν έχει καθόλου κοινωνικό ενδιαφέρον και... αν συνεχίσω δεν θα σταματήσω ποτέ! :P

*Επίσης να προσθέσω ότι θαυμάζω αρκετές απόψεις σου. Άλλος ένας λόγος να μην κλείσει το blog σου!!

Όπως καταλαβαίνεις είμαι και εγώ πλήρως απογοητευμένη από την παιδεία. Και με εκνευρίζει το ότι κάποιοι άλλοι αποφασίζουν για το μέλλον μου. Πιστεύω όμως ότι αμα θες θα μάθεις. Ό,τι και να γίνει.

ΥΓ1: ΜΗ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ BLOG!

ΥΓ2: ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!

ΥΓ3: Την δευτέρα γράφω ειγαγωγη αρχαία κατευθ. Παναγίτσα μου.....

ΥΓ4: WE LOVE YOU <3

Ανώνυμος είπε...

Γράφεις για εσενα και όχι για αυτούς. Γράφεις υπέροχα:)
μην το κλεισεις!

Creepy Dreamer είπε...

rainmaker's phantom, δε γράφω για τους άλλους, jesus δηλαδή :Ρ αλλά σε ευχαρισατώ :)

Creepy Dreamer είπε...

CineFre@ak, και εγώ Γ' Λυκείου είμαι... Αλλά μάλλον θα συμφωνήσω σε αυτό, το μπλογκ είναι ένα από τα λίγα πράγματα που μπορεί κανείς να είναι ο εαυτός του...

Creepy Dreamer είπε...

Virgilia, απλά δεν κάνεις πολλές αναρτήσεις. :Ρ Κάνε αναρτήσεις και θα σε αγαπήσουν όλοι, στο εγγυώμαι :*
Προφανέστατα, είμαστε υπερβολικά καλύτεροι από όλους αυτους...
Φιλιά και αγκαλιές. :)

Creepy Dreamer είπε...

Sleepless, ηρέμησε :Ρ Δε θα το κλείσω, εντάξει; :Ρ
Και θα συμφωνήσω με εσένα και το CineFre@k. C: Απόλυτη ελευθερία έκφρασης :)
Απαπα, θα ήθελα να πάω στη Βουλή των Εφήβων για να της την πω...Όχι ότι θα της έκανε καμία διαφορά, αλλά τέλος πάντων, δεν έχει σημασία :Ρ

Μην αφήσεις ΚΑΝΕΝΑ να σου καθορίσει το μέλλον. Ξέρεις τι καυγάδες ρίχνω καθημερινά για να πείσω τους δικούς μου πως ΔΕ θέλω στρατιωτικές σχολές ή αστυφυλάκων; Δική σου η ζωή, σπούδασε ό,τι θες και μην ακούσεις κανένα, ποτέ.

Απάντηση σε ΥΓ 1+2=Οκ, δεν θα το κλείσω :)

Απάντηση σε ΥΓ 3=Πωπω...:/ Πραγματικά οι εισαγωγές είναι το χειρότερό μου. Τις μαθαίνω μεν αλλά τις απεχθάνομαι. Έχουμε μεταφράσεις, ερμηνευτικά, γραμματική, τι τις θέλουμε και αυτές; Άχρηστες γνώσεις. Μη σπαταλάς πολύ φαία ουσία στα φετινά. Να διαβάζεις, μην τα παρατήσεις, απλά να προσπαθείς να καταλάβεις τον τρόπο διαβάσματος και να βγάλεις πρόγραμμα κατά κύριο λόγο. Δώσε πιο πολύ βάση στα Λατινικά, που είναι νέο μάθημα, και μάθε καλά γραμματική και συντακτικό στα αρχαία, γιατί του χρόνου θα σαι με κείμενα, ιστορία και εισαγωγές, δε θα χεις χρόνο να τα δεις αυτά... :Ρ Γενικά όμως μην αγχώνεσαι φέτος, πάρτο χαλαρά το θέμα. :)

Απάντηση σε ΥΓ 4=Oh, I love you all as well :3

Creepy Dreamer είπε...

Mix Mix* να 'σαι καλα :)
Δε θα το κλείσω :Ρ

the writer είπε...

Πρώτον, ηρεμία, δεύτερον μην κλείσεις το blog και τρίτον έκανα παρόμοιο post πρόσφατα για τους πολιτικούς και κυρίως στην -δεν με νοιάζει τίποτα-Διαμαντοπούλου

Creepy Dreamer είπε...

the writer, θα τσεκάρω το μπλογκ σου ;)

Fleur είπε...

Τους μισώ και εγώ.Τους απεχθάνομαι και εγώ.:/ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΓΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΝ ΧΑΖΟΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ!

Γιατί να το κλήσεις?:/

Creepy Dreamer είπε...

Fleur, όλοι τους μισούμε...

Μια ιδέα έριξα..