Hunger Games

Deep in the meadow, hidden far away
A cloak of leaves, a moonbeam ray
Forget your woes and let your troubles lay
And when it's morning again, they'll wash away
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you.

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Teachers leave those kids alone


Γουάου.
Κάναμε δύο ολόκληρες βδομάδες μάθημα. Συνάγω λοιπόν τα συμπεράσματά μου ως προς τα μαθήματα που έχω.
~Κατεύθυνση~
Α) Αρχαία
i) Αρχικά είχαμε την κυρία Τ. Άχρηστη και άοσμη. Σε 2 μέρες ξεπέταξε από το γνωστό όλη την εισαγωγή και ήταν έτοιμη να μας βάλει στο κείμενο του Πρωταγόρα. Για εμένα, που δεν είχα διδαχθεί ένα μέρος της εισαγωγής, μιας και έχω ένα θεματάκι με την αποστήθιση, το όλο θέμα ήταν απλά εκνευριστικό. Δόξα τω Θεώ έφυγε. Καλά ξεκουμπίδια.
ii) Ωστόσο μας έφεραν την ‘‘κυρία’’ Χ. Βασικά, εγώ τη λέω «αυτό». Την απεχθάνομαι. Μισώ τον τρόπο που διδάσκει. Ανοίγει τη Γραμματική και σου πετά ένα ρήμα του τύπου «μείγνυμι»-το οποίο δεν απαντάται σε κανένα άγνωστο ή γνωστό κείμενο- και αν δεν το ξέρεις, σου κάνει την ψυχολογία κουρέλια. Ξέρω ήδη πως θα απογοητεύσω τους πάντες -γονείς, αδέρφια, καθηγητές- εφόσον δε θα περάσω εκεί που στοχεύω, αλλά δεν χρειάζεται να έχω μία τύπισσα που δεν ξέρει να κάνει μάθημα να μου το υπενθυμίζει καθημερινά. Και ούτε γουστάρω να μου δίνουν στον αέρα προτάσεις(ναι, δεν γράφει καν στον πίνακα), να τις συντάξω. Οκ, είμαι καλή στη σύνταξη, αλλά για όλα υπάρχουν όρια φιλενάδα. Και συν τοις άλλοις, είναι ημίτρελη. Δεν την άφηναν για χρόνια να διδάξει. Και την πέταξαν σε εμάς.
iii) Αύριο έχουμε μάθημα πρώτη φορά (ξανά αρχαία) με τον κύριο Θ. Έχω ακούσει τα χείριστα για το άτομό του και απλά δε θέλω κάποιον να με κάνει να νιώσω χειρότερα ψυχολογικά. :|
iv) Θέλω την κυρία Ζ.- Ήταν απλά η υπέρτατη θεά του αγνώστου :| Φέρτε μας την κυρία Ζ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Β) Ιστορία
Οι χειρότεροι εφιάλτες μου έγιναν πραγματικότητα. Μας έριξαν μία άθλια υποδεέστερη προσωπικότητα, την Θ. που ξεπετά 2 σελίδες ιστορία σε 15 λεπτά. Πώς να κάνω κυρά μου επανάληψη στο μάθημα όταν δεν το παραδίδεις σωστά; Και πώς να το μάθουν τα 4 παιδιά που ΔΕΝ πάνε φροντιστήριο; Αφήστε που παρατά την κατεύθυνση απλά υπογράφοντας το βιβλίο ύλης και πάει να ψωνίσει τσάντες Guess για να ‘ναι κουλ και σέξι. -.-’

Γ) Λατινικά
Είμαστε τυχεροί. Παρότι είχα αμφιβολίες, ο κύριος Π. είναι τέλειος! Είναι καταρχάς διορθωτής λατινικών στις Πανελλήνιες και μας κάνει υπερβολικά αναλυτικό μάθημα, βάζοντάς μας συνεχείς επαναλήψεις και τεστάροντάς μας. Θέλω απαιτητικό καθηγητή, που να σε βοηθά να πιάσεις το 20. Και σε αυτό το μάθημα, τον έχω.

Δ) Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΟΜΓΚ. Οκέι, μιλάει λίγο έντονα, αλλά ο κύριος Κ. είναι φ-ο-β-ε-ρ-ό-ς! Κάνει το μάθημα τόσο αναλυτικά, σαν να μην το έχουμε κάνει στο φροντιστήριο (και πράγματι μερικοί δεν έχουν κάνει ακόμη τον Κρητικό), κάνει τα αστεία του και γενικά, είναι τέρας ανάλυσης και τα τοιαύτα. Αγαπάω το μάθημά του. Τέλος.-

~Γενικής Παιδείας~
Α) Γυμναστική
Ο εφιάλτης του Γυμνασίου επέστρεψε. Είχα την κυρία Σ. πρώτη και Δευτέρα γυμνασίου και μας είχε ξεπατώσει στο τρέξιμο. Γιατί να την τύχω και στην τελευταία τάξη του Λυκείου; Αχ, τι αμαρτίες πληρώνουμε… -.-’

Β) Μαθηματικά
Ο Γ. είναι ο τυπικός, κλασσικός μαθηματικός. Κάνει καλό μάθημα, πολύ αναλυτικό. Με εκνευρίζει που δε δίνει και μία ευκαιρία σε ‘μένα να βγω για άσκηση (η μόνη της θεωρητικής εκεί μέσα που πήρε Μαθηματικά Γενικής ως Επιλογής) και βγάζει τους θετικούς, αλλά τι να γίνει. Θα του γράψω 20 και θα το ξεπεράσει το θεματάκι του αυτό.

Γ) Φυσική
Έχω θέματα με τη συγκεκριμένη καθηγήτρια. Die bitch.

Δ) Έκθεση, Κείμενα Γενικής
Όχι ότι η Μ. είναι κακή καθηγήτρια, απλά μιλά πολύ ήρεμα και βαριέσαι να παρακολουθήσεις το μάθημα. Τι να κάνεις, αυτά έχει η ζωή. Αλλά τη συμπαθώ.

Ε) Κοινωνιολογία
Δόξα τω Θεώ η Σ. μας δίνει 2-3 ερωτήσεις και μας αφήνει στην ησυχία μας.

Ζ) Γαλλικά, Θρησκευτικά
Η ώρα του παιδιού.-

Η) Βιολογία
Αχ, πάλι ο Αγ. Φτου! Δεν πειράζει, τουλάχιστον κάνει καλό μάθημα, αν και μοιράζει τις ωριαίες σαν καραμέλες.

Θ) Αρχαία Γενικής.
Μάλλον θα έχουμε εκείνη τη Θ. που μας κάνει Ιστορία Κατεύθυνσης στα Αρχαία Γενικής(ίσως και στην Ιστορία Γενικής). Οκέι, εδώ δείχνει τον πραγματικό της εαυτό. Κάθεται στην έδρα και παίζει με το κινητό και πήρε την τάξη μας για να δίνει στην κόρη της τα θέματα. Φακ οφ μπιτς.

Αυτά για την ώρα. Το σχολείο έχει φάση, απλά μου την έσπασε η καθαρίστρια σήμερα. Είχε έρθει το αγόρι μου στο σχολείο να με δει(πάει σε άλλο σχολείο), κάτσαμε σε ένα παγκάκι και μιλάγαμε, μετά ψηφίσαμε 15μελές εμείς και τον βρήκα για να με πάει μέχρι το φροντιστήριο. Πήγαμε προς το γυμναστήριο να πετάξουμε ένα τσάι που ‘χε πάρει και μας την είπε επειδή λέει ‘είναι εξωσχολικός, απαγορεύονται οι εξωσχολικοί, μας είδε που φιλιόμασταν στο παγκάκι και θα τα αναφέρει όλα στο διευθυντή αν επαναληφθεί’.
Το να περπατάς δίπλα-δίπλα ή χέρι-χέρι με κάποιον αντίθετου φύλου, ακόμα και αν είναι απλώς φίλος/η, ισούται με σχέση.
Το να κάθεσαι δίπλα-δίπλα σε παγκάκι ισούται με φιλί.
Το φιλί ισούται με σεξ.
Το σεξ ισούται με τρίδυμη κύηση.
Έχω βαρεθεί αυτή την πόλη.
Τη μισώ.
Την απεχθάνομαι.
Θέλω να φύγω.
Όσο πιο μακριά γίνεται.
Όσο πιο μακριά.

We don’t need no education
We don’t need no thought control
No dark sarcasm in the class room
Teachers leave those kids alone
Hey, teachers! Leave those kids alone!